Obchodní podmínky
|
|
Obchodní
společnost |
CHODOVAR spol. s r.o. |
Se
sídlem: |
Pivovarská 107, 348 13 Chodová Planá, |
Identifikační
číslo: |
18252125 |
|
Zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 1433. |
|
Pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na
internetové adrese www.chodovar.cz.
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní
podmínky“) obchodní společnosti CHODOVAR spol. s r.o., se sídlem
Pivovarská 107, 348 13 Chodová Planá, identifikační číslo: 18252125,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C,
vložka 1433 (dále jen „prodávající“) upravují
v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé
v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní
smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou
(dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového
obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na
webové stránce umístěné na internetové adrese www.chodovar.cz (dále jen „webová
stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále
jen „webové rozhraní obchodu“).
- Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má
v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či
osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské
činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními obchodních podmínek.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží
(dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to
webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět
objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní
obchodu.
- Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je
kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje
uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a
při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu
třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména
v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky
nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti
z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení třetích osob.
- UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
- Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže
toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní
cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech
souvisejících poplatků . Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy
jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není
omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
- Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením
a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze
v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České
republiky.
- Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve
webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména
informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do
elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu
doručení objednávaného zboží,
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně
jen jako „objednávka“).
- Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to
i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé
při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje
uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení
kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen
„elektronická adresa kupujícího“).
- Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například
písemně či telefonicky).
- Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením
přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno
kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku
při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Pohraniční Stráže
3, 348 13 Chodová Planá;
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím
v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 200549401/0100,
vedený u společnosti Komerční banka a.s. (dále jen „účet
prodávajícího“);
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému Gopay;
- bezhotovostně platební kartou;
- Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu
také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou
platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek
ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
- V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je
kupní cena splatná při převzetí zboží.
- V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní
cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany
kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6),
požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
- Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu
nelze vzájemně kombinovat.
- Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –
fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový
doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny
zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu
kupujícího.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit
kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do
48 hodin.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
- Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského
zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží,
které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní
smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží,
které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní
smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu
vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
pokud porušil jejich původní obal.
- Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či
o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující
v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od
kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží,
přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího, či na adresu elektronické pošty prodávajícího
prodejna@chodovar.cz.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních
podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím
prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od
kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese
kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to
i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu
obvyklou poštovní cestou.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních
podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od
kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího
přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté
kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud
s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další
náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není
povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
- Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení
kupní ceny.
- V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající
také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby
převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající
kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet
určený kupujícím.
- Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou,
že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se
zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
- PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
- V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné
náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží
při dodání.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží
doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce,
je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním
zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu
svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující
zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího
z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající
z obecně závazných právních předpisů.
- Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím
vydány.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá
vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy
kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání,
má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající
uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za
to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
- Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém
rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující
je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního
zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávaném
zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě
v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží
použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se
prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé
k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta
pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po
kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
- Ustanovení uvedená v čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužijí
u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu
nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má
vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího.
Je-li však v potvrzení vydaném prodávajícím ohledně rozsahu práv
z odpovědnosti za vady (ve smyslu ustanovení § 2166 občanského
zákoníku) uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě
prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní
kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy.
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba podle
předchozí věty, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli
provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment
prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle
nebo místě podnikání prodávajícího. Prodávající je povinen
kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil,
co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující
požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné
osoby určené prodávajícím k provedení opravy.
- Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně
uplatnit zejména osobně na adrese Pohraniční Stráže 3, 348 13 Chodová
Planá, telefonicky na čísle +420 374617405 či elektronickou poštou na
adrese prodejna@chodovar.cz.
- Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení
vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu
nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí,
žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
- Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 7.2 obchodních podmínek,
může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není
vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze
součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti;
není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem
k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného
odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na
dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující
i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat
pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém
případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li
kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez
vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat
přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu
i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad,
vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že
prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání
nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
- Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu
i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.
Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty,
ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající
namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností
prodávajícího za vady může upravit reklamační řád
prodávajícího.
- DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
- Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní
ceny zboží.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy chodovar@chodovar.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na
elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120
00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení
sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím
z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě
živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své
působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká
obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad
dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
§ 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouvu ohledně alkoholických nápojů může uzavřít jako
Kupující pouze osoba starší osmnácti (18) let. V případě pochybností
o plnoletosti Kupujícího má Prodávající právo Kupujícího požádat
o doložení jeho plnoletosti, např. kopií občanského průkazu nebo jiného
platného průkazu totožnosti, případně notářsky ověřeným čestným
prohlášením o dosažení plnoletosti, a dále má právo odmítnout dodání
zboží a odstoupit od Kupní smlouvy. Uzavřením Kupní smlouvy Kupující
také potvrzuje, že dovršil věk osmnácti (18) let.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl.
13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických
osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení
o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení
GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího
pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a
pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní
prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
- Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č.
480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně
některých zákonů (zákon o některých službách informační
společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních
sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo
kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl.
13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů
kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající
prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky
prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání
tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle
předchozí věty kdykoliv odvolat.
- DORUČOVÁNÍ
- Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu
kupujícího.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou
práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem,
zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se
nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva
jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského
parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu
rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost
ostatních ustanovení.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována
prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení
od kupní smlouvy.
- Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Pivovarská
107, 348 13 Chodová Planá, adresa elektronické pošty chodovar@chodovar.cz,
telefon +420 374 617 405.
V Chodové Plané dne 4.8.2021